|
Nieuwe groep aangemaakt: “Boekenruilers”. Laten we maar eens praten over de mogelijkheden op het forum. We moeten namelijk wel met de doelstellingen van de website in orde blijven. Daar heb ik meteen ook een fundamenteel forum gestart, met de bedoeling de discussie over de voorwaarden en alle bijkomstigheden te voeren. Doe me een plezier, en creëer niet voor elke nieuwe opmerking een nieuwe draad, forumgesprekken over verschillende lijnen zijn bijzonder onoverzichtelijk. Groeten, Danny
|
geschreven
op 16/07/09 om 01:02:04 |
|
piper schreef:
ja isabelle dat is ook een goed idee, maar Vlaanderen is zo groot he ? anders misschien per provincie ofzo ?
Is er een mogelijkheid voorzien om na te kijken hoeveel mensen er ongeveer van je eigen streek zijn? Ik ben best bereid om voor Oost-Vlaanderen wat te organiseren, maar ik ken de website nog niet voldoende goed om me gemakkelijk te bewegen doorheen dit landschap. Maar het station Oudenaarde leent zich uitstekend voor een ontmoeting met wisselboekers uit Oost- en als het moet ook West-Vlaanderen. Als NMBS-bediende ben ik ook niet vies van een verre verplaatsing, dus als het op organiseren aankomt…
groeten, Danny
|
geschreven
op 15/07/09 om 23:08:22 |
|
Ik ben ook voor dit idee te vinden
|
geschreven
op 14/07/09 om 15:33:23 |
|
ja isabelle dat is ook een goed idee, maar Vlaanderen is zo groot he ? anders misschien per provincie ofzo ?
|
geschreven
op 14/07/09 om 15:01:57 |
|
we zouden een jaarlijkse wisselboekdag moeten houden: alle wisselboekers bij elkaar met liefst zoveel mogelijk boeken om live te ruilen.
|
geschreven
op 14/07/09 om 11:47:05 |
|
Ibelle31 : zo wild is jouw idee nog niet ! Ik ben voor !
Piper
|
geschreven
op 03/07/09 om 08:03:21 |
|
Misschien moeten wij eens een bijeenkomst regelen? Het is maar een wild idee.
Groetjes,
Isabelle
|
geschreven
op 27/06/09 om 18:46:00 |
|
Hallo, ja dat is wel een goed idee !
Voor mij zou bv gaan : wijde omgeving van Meise, GB van Grimbergen, Colruyt Mutsaert, Brussel Parlement, Eversem, andere plaatsen niet te ver valt ook te regelen !
|
geschreven
op 18/06/09 om 10:24:15 |
|
Hallo iedereen,
Aangezien de verzendingskosten voor boeken soms nogal hoog liggen, vroeg ik mij af of er soms nog mensen op één van de volgende plaatsen komen:
Geel, Aarschot of station Antwerpen-Berchem.
Dan kunnen we misschien afspreken om boeken te ruilen?
Ik zou ook graag anderen de kans willen geven om hier te posten waar ze regelmatig komen. Bij het profiel staat enkel de woonplaats, maar de meeste mensen komen ook wel regelmatig op andere plaatsen, zoals hun werk.
Groetjes,
Kim
|
geschreven
op 05/05/09 om 20:19:21 |