Live wisselboek

Het event gaat door in jeugdhuis Hobit in Vilvoorde. Een datum wordt zo snel mogelijk gemeld.

Een drankje kan gekocht worden voor de democratische prijs van 1 euro of 1,20 euro voor een pintje.

Komaan mensen, laten we massaal afspreken in Vilvoorde.

geschreven op 02/11/09 om 15:28:07

Zijn er al wat belangstellenden?

geschreven op 04/09/09 om 10:16:18

Hallo,

Ik zal zeker van de partij zijn.

Inge

geschreven op 27/08/09 om 09:59:43

Ik alvast wel, hoor. Vilvoorde, het is natuurlijk wel een afstand, maar dat kan opgelost worden.

Maar hoe zien jullie dat? gewoon naar het contact komen met een lijstje van mogelijke wissels? Boeken meebrengen (ik bepotel graag het boek dat ik eventueel wil bezitten - anders krijg je wel eens verrassingen)? Voorafgaandelijke afspraken met wisselboekers? Mogelijkheid tot overeenkomsten op basis van voorafgaandelijke dan wel plaatselijke ontdekkingen? Als je het wil organiseren, moet je wel een duidelijk voorstel formuleren: datum, uur, plaats, wijze van wissel, anders blijft iedereen afwachten: het “klienteel” wil duidelijkheid over het voorstel.

Ook een mogelijke aanpassing van de website moet overwogen worden: het principe van de “reeds uitgevoerde wissel” of “geplande wissel” moet registreerbaar worden (denktankwerkje voor Sven?).

Bedenk bijvoorbeeld eens een standaard-formulier om ruilen achteraf op de website te registreren en uit te voeren. En misschien nog een heleboel vragen, waarop vroeg of laat antwoord moet gegeven worden. Beter op voorhand een idee te veel bespreken, dan achteraf de plooien te moeten gladstrijken.

Een idee is één ding, maar het uitvoerbaar stellen van een uitgewerkt idee, dat brengt wat meer denkwerk mee.

Vriendelijke groeten, Danny

geschreven op 27/08/09 om 01:47:11

Hallo Ibelle31,

Dat lijkt me een plezant idee. Vilvoorde is bovendien goed bereikbaar.

Hebben jullie hier al iets concreets rond bedacht of is het nog een pril plan met ruimte tot aanpassingen/wijzigingen? We kunnen en willen uiteraard de nodige ondersteuning bieden, waar we mogen.

We kunnen een nieuwsbrief rondsturen zodat de leden het allemaal op zijn minst al weten. (mochten jullie al niet aan heel wat mensen een berichtje gestuurd hebben).

Je kan me mailen op of , dat werkt makkelijker.

Groeten,
Sven

geschreven op 26/08/09 om 09:13:55

Hallo,

piper, wormkeworm en ik zijn van plan een live wisselboek in Vilvoorde te organiseren. En via deze weg willen we even checken of er mensen geïnteresseerd zijn in zo’n initiatief.

Groetjes,
Ibelle31

geschreven op 25/08/09 om 18:51:23

Voeg een bericht toe

Je moet aanmelden om een bericht te plaatsen.