Ik alvast wel, hoor. Vilvoorde, het is natuurlijk wel een afstand, maar dat kan opgelost worden.
Maar hoe zien jullie dat? gewoon naar het contact komen met een lijstje van mogelijke wissels? Boeken meebrengen (ik bepotel graag het boek dat ik eventueel wil bezitten - anders krijg je wel eens verrassingen)? Voorafgaandelijke afspraken met wisselboekers? Mogelijkheid tot overeenkomsten op basis van voorafgaandelijke dan wel plaatselijke ontdekkingen? Als je het wil organiseren, moet je wel een duidelijk voorstel formuleren: datum, uur, plaats, wijze van wissel, anders blijft iedereen afwachten: het “klienteel” wil duidelijkheid over het voorstel.
Ook een mogelijke aanpassing van de website moet overwogen worden: het principe van de “reeds uitgevoerde wissel” of “geplande wissel” moet registreerbaar worden (denktankwerkje voor Sven?).
Bedenk bijvoorbeeld eens een standaard-formulier om ruilen achteraf op de website te registreren en uit te voeren. En misschien nog een heleboel vragen, waarop vroeg of laat antwoord moet gegeven worden. Beter op voorhand een idee te veel bespreken, dan achteraf de plooien te moeten gladstrijken.
Een idee is één ding, maar het uitvoerbaar stellen van een uitgewerkt idee, dat brengt wat meer denkwerk mee.
Vriendelijke groeten, Danny
|